Kundnöjdhet

Vi på LB-Hus arbetar ständigt utifrån en strävan att utveckla och förbättra vår tjänst, produkt och service. Vi utför kundnöjdhetsmätningar genom Prognoscentret AB – som är en marknadsledande aktör för NKI-undersökning inom bostadsbranschen. Prognoscentret garanterar att samtliga svar är anonyma gentemot oss som husleverantör. För varje besvarad enkät skänker vi 100 kr till Barncancerfonden.

Om du vill framföra förbättringsförslag, eller vill anmärka på något under byggprocessen - är du alltid välkommen att kontakta vår konsumentkontakt.

När du flyttat in och vill göra felanmälan, vänder du dig till vår reklamationsavdelning via formuläret på denna sida.

Konsumentkontakt

Om du vill framföra förbättringsförslag, eller vill anmärka på något under byggprocessen.

Kundnöjdhetsmätning

Vi utför kundnöjdhetsmätningar med hjälp av Prognoscentret.